
מעריצי מיקי מאוס, זה הרגע שלכם להתרגש. הקולקציה המקורית היא בלעדית, עדינה, מלאת אופי ומביאה הביתה את הדמויות האהובות, בגרסה מעודנת ומדויקת שמתאימה במיוחד לקהל הבוגר.
הקולקציה שואבת השראה מהדמות האייקונית מיקי מאוס וחבריו, ומשלבת בין דמיון לבין עיצוב מודרני, מינימליסטי ואלגנטי. פלטת צבעים עשירה והרמונית – כחול נייבי, ורוד עתיק, סגול מעושן ובז’ עם נגיעות כתומות – מעניקה לכל פריט תחושת עומק עיצובי, נוסטלגיה עדינה וטאץ’ של עכשוויות.
סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן וורדינון, מסכמת זאת במדויק: ״חיפשנו דרך לחבר בין זיכרונות וגעגוע לבין עיצוב מוקפד, מדויק ובוגר – והתוצאה היא קולקציה מופלאה שאינה מתפשרת על איכות, סיפור, סטייל וחוויית wellness ייחודית. אנחנו גאים מאוד בקו שמרגש את הלקוחות ומכניס אנרגיה חדשה הביתה״.
עוד באתר:
עיצוב כולל לבית – משינה ועד הגשה
קפסולת ה'הום סטיילינג' החדשה, הנושאת את חותמת האיכות של ורדינון ונעמן, נבנתה סביב רעיון של הרמוניה בין חללי הבית השונים – מהמטבח והאירוח ועד חדרי השינה והאמבטיה. שילוב הכוחות בין נעמן לורדינון יוצר חוויה הוליסטית, בה כל פריט משתלב בקו עיצובי אחיד, מחמיא ונעים.
בורדינון הקולקציה מתמקדת בעולם הטקסטיל והאקססוריז – עם מצעים איכותיים, מ־100% כותנה סרוקה, המאושרת בתקנים בסטנדרטים בינלאומיים עם התוויה של AEKO-TEX, שמיכות קיץ קלילות, חלוקי רחצה רכים, מגבות רקומות, תיקי טואלטיקה, שטיחוני אמבטיה ונרות עם דפוסים תואמים. הכל עוצב בטכניקות חדשניות כמו דפוס ז’קארד, תוך הקפדה על שימוש בבדים טבעיים האידיאליים לקיץ הישראלי –מוסלין, פרקל וסאטן – כדי להעניק נוחות מקסימלית, תחושת רכות וסטייל בכל פרט. השפה הגרפית שנבחרה מדויקת ומאופקת, ומתחברת לעולמות פרימיום ולייף סטייל מתוחכם – ההפך ממראה ילדותי או מצועצע.
בנעמן הדגש הוא בעולמות האירוח, הבישול ובילוי חוץ – עם סדרת כלי מלמין עמידים ואסתטיים, כוסות קרמיקה וזכוכיתDOUBLE WALL במגוון גדלים וצורות עם דפוסים אייקוניים של מיקי ומיני, בקבוקי שתייה וכוסות To Go, מחבת פנקייק עם הטבעת דמותו של מיקי, סלסלות פיקניק, שטיחים מתקפלים, סינרים וכפפות לתנור – כולם נושאים את טביעת האצבע העיצובית עם קריצה קלאסית וצבעוניות מדויקת שמתאימה לכל גיל.
קולקציית הקפסולה מאפשרת לשלב את הדמויות שהפכו לאייקון תרבות באופן מתוחכם, לא מתאמץ ולא ילדותי – ולהפוך את הבית כולו לחלל מלא הומור והשראה.
גיל גרשון, מנהל מחלקת השיווק והאיקומרס בחטיבת נעמן ורדינון, מוסיף: ״קולקציית מיקי מאוס וחברים היא לא רק שיתוף פעולה עם אחד המותגים האהובים בעולם – היא ביטוי מדויק ליכולת שלנו לחדש, לרגש ולשלב בין אייקוניות לבין עיצוב עדכני. מדובר בקפסולה שמצליחה לחבר בין עולמות ולפנות לקהלים מגוונים, תוך שמירה על איכות ושפה עיצובית ברורה ומוקפדת״.
לרגל ההשקה, ייהנו חברי מועדון NV CLUB ומצטרפים חדשים מ-50% הנחה על מוצרי קפסולת נעמן ומ-40% הנחה על שפע פריטי הקולקציה הייחודית מבית ורדינון, בתוספת 10% נוספים על היתרה וגם 10% צבירת נקודות בכל רכישה (בקניית 2 פריטים ומעלה).
זו ההזדמנות להפוך כל פינה בבית לעולם קסום של הום סטיילינג – עם איכות בלתי מתפשרת, עיצוב מדויק ואהבה לדמויות שעושות לכולנו שמח בלב. הקולקציה פונה לאוהבי מיקי מאוס שלא מתפשרים על איכות עיצובית – עם קו על-זמני, קלאסי, שמתאים גם לבית מבוגר ומעוצב ברוח מודרנית.
להשיג בחנויות ברחבי הארץ והאתר. המבצע בתוקף בין התאריכים 05.06.24-30.06.25 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.