
סקר חדש של מכון גיאוקרטוגרפיה, שנערך בסוף חודש אוגוסט 2025 בקרב מדגם ארצי ומייצג של 500 גברים ונשים בני 18 ומעלה, מצביע באופן חד משמעי: רשת "רמי לוי שיווק השקמה" ממשיכה להוביל את שוק הקמעונאות בישראל ומציעה לציבור את סל הקניות הזול ביותר לקראת חגי תשרי.
על פי תוצאות הסקר, 39% מהנשאלים קבעו כי רמי לוי מציעה את סל הקניות הזול במדינה – שיעור הגבוה באופן משמעותי מכל מתחרה אחרת. במקום השני דורגה רשת "אושר עד" עם 30%, בפער ניכר מהמובילה. במקום השלישי דורגו "יש חסד" ו"יוחננוף" עם 6%. בהמשך הדירוג הופיעו רשתות נוספות: קרפור (2%), ויקטורי, קשת טעמים, מחסני השוק, יינות ביתן – עם 1% בלבד.
לפי הנתונים, רמי לוי נהנית מהובלה גם בפילוחים סוציו-אקונומיים: בקרב בעלי הכנסה נמוכה מהממוצע, 35% ציינו את רמי לוי כספקית הסל הזול ביותר, לעומת 27% שציינו את אושר עד ו־7% את יש חסד. בקרב בעלי הכנסה גבוהה מהממוצע, שיעור ההעדפה לרמי לוי אף מתחזק – 46% מהמשיבים, לעומת 28% לאושר עד ו־7% ליש חסד.
עוד באתר:
גם בקרב הציבור הדתי והחרדי ניכרת התמונה בבירור: 40% מהנשאלים במגזר זה דירגו את רמי לוי במקום הראשון, 37% את אושר עד ו־10% את יש חסד.
הסקר מאשש פעם נוספת כי "רמי לוי שיווק השקמה" היא הרשת שמספקת את סל הקניות הזול ביותר בישראל – עובדה המשקפת לא רק את עמדת כלל הציבור, אלא גם את המציאות המורגשת בשטח, בקרב כל שכבות האוכלוסייה.