
השילוב בין שני המותגים המובילים, מעניק לצרכים שיא חדש של פינוק מתוק.
המהלך משתלב במגמת ה־Newstalgic, אחת ממגמות הצריכה הבולטות בקרב הדור הצעיר המעדיף חיבורים יצירתיים שמחזקים את תחושת הנוסטלגיה אך מעניקים לה פרשנות חדשה ועכשווית. המעדן החדש מציע גם טעם מוכר מהילדות וגם חידוש מפתיע – שילוב שמחבר בין העבר לעכשווי.
שטראוס, שמובילה את קטגוריית המעדנים בישראל ממשיכה לחדש ולהפתיע. מילקי – המותג הגדול והמוביל בישראל ובעולם המעדנים והמהלך הנוכחי מבסס את מעמדו כמחדש המרכזי בקטגוריה.
עוד באתר:
פרטי המוצר:
משקל: 100 גרם
אלרגנים: מכיל חלב
המוצר בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א























