
"אני רוצה לספר על מסעדה בארה"ב שהצליחה – תוך תקופה מאוד קצרה – לקבל פידבקים ותגובות חיוביות ברשת, דבר שהגדיל את החשיפה שלהם ואת הרווחים", אומרת ל'קול חי' תמר רזאל, מעצבת פנים לעסקים. "מדובר במסעדת גורמה, מסעדה שמאוד משקיעה בתפריט, עם מנות מאוד מיוחדות ומושקעות".
"בדרך כלל במסעדת גורמה – השף מחליט איך יראה התפריט וכך זה מסתיים. באותה מסעדה, החליטו לשתף את כולם, כולל המלצרים ומנהלי המשמרת בבניית התפריט. כמובן שהשף אחראי לתכלל הכל ולתת את חוות הדעת הסופית, אבל כל אחד מהעובדים יכול להביע דעה, אם הם ראו מנה מיוחדת באיזה מקום, הם יכולים להציע להכניס אותה לתפריט".
עוד באתר:
"ברגע שנתנו להם את היד החופשית להיות השגרירים מהשטח, זה הפך אותם להיות כל כך מחוברים למקום. השירות שהאנשים מקבלים שם הוא מיוחד, המלצר מרגיש חלק מהמקום אז הוא לא יכול להרשות לעצמו מצב שבו הסועד יקבל שירות לא טוב. בנוסף, התפריט של המסעדה משתנה כל הזמן ולכן אנשים חוזרים כדי לבדוק מה התעדכן. נוצר חיבור עמוק של העובדים למקום, המחויבות שלהם להצלחת העסק לא קיימת בהרבה מקומות אחרים".
"המסר שאנחנו יכולים לקחת מזה, למשל בתחום המשפחתי, הוא חלוקת התפקידים שניתן לבצע, חלוקה שתגרום לילדים להתחבר ולהרגיש שייכים".
האזינו לדבריה המלאים – כולל טיפים לאחסון יעיל ולהתאמת צבעים בבית – מתוך התוכנית 'אשת חיל' בהגשת מיכל ירושלמי: