
בפינת 'פניות הציבור' ב'מוקד הציבורי', עלתה המאזינה טליה שרכשה שמלה במסגרת מבצע בלאק פריידי, לאחר כחמישה ימים כשרצתה ללבוש את השמלה, גילתה קרע במכפלת השמלה, כשבאה להזדכות על הפגם, סורבה.
טליה סיפרה על כך בתכנית כי היא תושבת ירושלים וירדה למרכז כדי לרכוש שמלה בדה זיגואל, בסניף של קניון איילון ברמת גן. "קניתי אותה ביום ראשון, ביום שישי, אני באה ללבוש אותה – היא מבד שיפון נורא עדין, ואני רואה שיש לה מין פרימה, מין קרע".
"יום ראשון הלכתי, בעצם עבר שבוע, הלכתי להחזיר אותה לקבל זיכוי או משהו כזה. אני מגיעה לשם, אני אומרת לה, אוקיי, קניתי את השמלה, אני רוצה לקבל עליה זיכוי. היא אומרת לי, לא. אין אפשרות, כי קנית את זה במבצע. באתי עם חשבונית, הכל מסודר, רציתי זיכוי. ואני אגיד גם למה. כי קודם כל אף אחד לא החליט לי מתי לקנות ואיך לקנות וזה, יש לי זכות לקבל זיכוי? אני רוצה לקבל זיכוי. כי עם השמלה כל כך עדינה, אני לא רוצה לקחת סיכון שהיא תיקרע שוב".
עוד באתר:
מרשת 'דה זיגואל' נמסר: "ביום ראשון 08.12 (לאחר הפנייה של המוקד הציבורי. צ.ט.) שוחחו עם טליה וביקשו ממנה תיאור של הפגם בשמלה ונאמר לה כי יחזור אליה מנהל המותג".
האזינו לשיחה המלאה עם טליה ב'המוקד הציבורי' ב'קול חי':