
מערכת 'המוקד הציבורי' ממשיכה לעקוב אחר פניות שהולכות ומתרבות מצד לקוחות חנות הרהיטים "מרכז הזול" ברחוב רבי עקיבא 95 בבני ברק. לקוחות טוענים לשירות לקוי, אספקת מוצרים לא תקינים או שונים מההזמנה, והתחמקויות חוזרות מצד צוות החנות.
בשידור האחרון עלו שני מאזינים שסיפרו על חוויותיהם מול החנות. הראשון שבהם, מאיר, תיאר סאגה מתמשכת של אכזבות: "לפני שנתיים התחתנו, ורכשנו שולחן, כיסאות, מיטה יהודית ומזרנים. כשפתחו את השולחן – גילינו שזה בכלל לא הדגם שהוזמן. התקשרנו שוב ושוב, והם רק דחו ודחו אותנו. בינתיים, המיטה נשברה – פשוט צנחה למטה – והכיסאות התחילו להתפרק."
מאיר סיפר כי במשך חודשים חיכה לתיקון: "אמרו 'אנחנו מגיעים', וכל פעם תירוץ אחר. נסענו אליהם לחנות – וקיבלו אותנו בזלזול. בסוף, אחרי שלושה חודשים, החליפו את השולחן."
עוד באתר:
למרות ההבטחות, גם המיטה השנייה שסופקה לו נשברה. "כבר ויתרתי על רדיפה אחריהם. את הכיסאות פשוט זרקתי. קניתי חדשים".
מאיר גם גילה כי לקוח נוסף – אברך מהכולל – נתקל באותן בעיות, וכי פנייה לארגון "אמון הציבור" הובילה לניסיון שכנוע להוריד את התלונה בתמורה לטיפול בתקלה.
"אמרו לו: 'תוריד את הפנייה ואנחנו נבוא', הוא התעקש – ורק אז הגיעו."
מאזינה נוספת, שרי, שיתפה בחוויה דומה: "רכשנו שולחן למטבח לפני פסח. כשהגיע, גילינו שרגלי השולחן משופשפות ובלויות, לא חדשות. היה גם כתם עיקש על השולחן שלא ירד. הבטיחו שיחליפו אחרי החג – מאז נעלמו, לא עונים ולא מגיבים."
מערכת 'המוקד הציבורי' ממשיכה לעקוב אחרי התלונות, ומזמינים מאזינים נוספים שנפגעו לשתף את סיפורם. אם גם לכם יש חוויה בעייתית מול 'מרכז הזול', עדכנו אותנו. ייתכן שנפנה גם לגורמים נוספים כדי למצות את זכויותיכם.
תגובת מרכז הזול: "ישלחו בשבוע הבא רגליים חדשות, לא שמעו על הכתם בשולחן".
בתגובה נוספת נמסר: "לגבי מאיר – הרכישה בוצעה לפני כשנתיים, האחריות תקפה לשנה בלבד. לא סביר שלא טיפלנו בזמנו". "לגבי שרי (לא עלתה לשידור) – הנ"ל", לשון התגובה.
אם גם אתם נתקלתם בבעיה בנושא זה ובנושאים אחרים, חייגו – 039-039-039 לחצו על הספרה 7 להשארת הודעה לתיבת התוכנית, או שלחו את המילה: מוקד – לווטצאפ של קול חי במס': 039-039-039, והשאירו את פרטי הפנייה שלכם. רק פניות שיכילו את פרטי התלונה ופרטי התקשרות ייענו.
האזינו לאייטם המלא – מתוך 'המוקד הציבורי' ב'קול חי':