
אירוע חמור התרחש בטיסת BZ271 של חברת בלו בירד מברלין לתל אביב, כאשר תקלה במערכת לחץ האוויר במטוס גרמה לסבל רב לנוסעים, שדיווחו על כאבי אוזניים עזים, ירידה בשמיעה ואף דימומים מהאוזניים, כך על פי הדיווח בחדשות 12. התקלה, שהתגלתה זמן קצר לאחר ההמראה, אילצה את הצוות להנמיך לגובה בטוח ולחזור לנחיתה בברלין כעבור 35 דקות, אך התלאות של הנוסעים לא הסתיימו שם. כעת, הנוסעים, המיוצגים על ידי עו"ד אשר רוטבאום, מתכוננים לתבוע את חברת התעופה על הנזקים שנגרמו להם.
לדברי נוסעים, האירוע, שהתרחש לפני כ-7 חודשים, היה טראומטי. אחד מהם תיאר כי "התפתל וצעק מכאבים" לאורך הטיסה הקצרה ואף בשעות שלאחריה, בעוד אחרים דיווחו על ירידה משמעותית בשמיעה. לאחר הנחיתה בברלין, נאלצו הנוסעים להמתין כשלוש שעות באזור שער העלייה למטוס ללא עדכונים מספקים, לדבריהם. פרמדיקים ורופא שבדקו אותם המליצו לפנות לבתי חולים לקבלת טיפול רפואי, מה שהעצים את החרדה בקרב הנוסעים, שחשו נטושים בזמן ההמתנה.
לאחר תיקון המטוס, הועלו הנוסעים לטיסה חלופית, שהמריאה דרך אתונה לצורך החלפת צוות עקב מגבלות שעות מנוחה. בסופו של דבר, הם נחתו בתל אביב כשש שעות לאחר המועד המתוכנן, לאחר מסע מפרך שכלל כאבים פיזיים ותסכול רב. הנוסעים, שחוו פגיעה משמעותית בחוויית הטיסה ובבריאותם, פנו לעו"ד רוטבאום, שצפוי להגיש תביעה נגד בלו בירד בטענה לרשלנות בטיפול בתקלה ובנוסעים.
עוד באתר:
מחברת בלו בירד נמסר בתגובה: "בעקבות תקלה טכנית במערכת לחץ האוויר, הצוות פעל בהתאם לנהלים, הנמיך גובה ונחת בבטחה בברלין. לאחר בדיקת המטוס, הועברו הנוסעים לטרמינל, קיבלו מזון, משקאות וליווי צמוד. בשל מגבלות שעות מנוחה, הוקפץ צוות חלופי מאתונה, והטיסה המשיכה לאחר עצירת ביניים קצרה. אנו מצרים על אי הנוחות ופעלנו במהירות כדי להבטיח את שלום הנוסעים ולהביאם ליעדם בהקדם".
























