
החל מנובמבר 2025, נוסעי ריינאייר יידרשו להציג את כרטיסי הטיסה שלהם באמצעות האפליקציה בלבד. המשמעות היא כי האפשרות להיכנס לטיסה עם כרטיס מודפס תבוטל לחלוטין. ההחלטה פוגעת במיוחד בציבור הנוסעים החרדי בישראל ובאירופה, שרבים מתוכם אינם מחזיקים טלפונים חכמים או מכשירים מתקדמים.
המדיניות החדשה עלולה להציב מכשול משמעותי עבור ציבור שלם שמעדיף להסתפק במכשירי טלפון כשרים. עד כה, רבים מהם נעזרו בהדפסות כרטיסים, אך האפשרות הזו לא תהיה זמינה יותר מהחודש שנקבע.
במקביל לשינוי שמובילה ריינאייר, פורסם גם הדו"ח השנתי של פורטל הצרכנות Flightright, המדרג את חברות התעופה הגרועות באירופה. השנה בלטה במיוחד Finnair הפינית, שנמצאה בראש הרשימה השלילית ועקפה חברות לואו-קוסט מוכרות כמו Vueling וריינאייר.
עוד באתר:
בדו"ח נכתב כי Finnair הציגה ביצועים נמוכים במיוחד בכל הקשור לאמינות הטיסות, וקיבלה ציון של 1.5 כוכבים בלבד במדד העיכובים והביטולים.
פייזה טורקון, מומחית לזכויות נוסעים ב-Flightright, הסבירה: "כבר אי אפשר לקבוע שחברות מוזלות תמיד מציעות שירות גרוע יותר מחברות מסורתיות. Finnair מוכיחה שהמחיר לא משקף בהכרח את איכות השירות".