
שמעתם את זה פעם? 'אני נוסע עד שהמיכל ריק לגמרי – זה מנקה את הדלק הישן מהתחתית'. אולי זה נשמע הגיוני, אבל בפועל? זה דווקא ההפך מניקיון.
בתחתית מיכל הדלק שוקעים עם הזמן מים, לכלוך ומשקעים.
כשאתם מגיעים לרזרבי, המשאבה שואבת בדיוק את הדברים האלה – במקום דלק נקי שעבר סינון.
מה זה עלול לגרום?
- סתימות במסנן הדלק
- בלאי למשאבה
- לכלוך במערכת ההזרקה
- ובמקרים קיצוניים – נזק למנוע
עוד באתר:
חשוב לדעת: מסנן הדלק לא מיועד להתמודד עם כמות גדולה של לכלוך. לכן רוב היצרנים ממליצים לשמור על לפחות רבע מיכל – כדי לשמור על המערכת נקייה ולמנוע תקלות.
במערכות של רכבים היברידים, נסיעה במצב כזה – כמעט ללא דלק במיכל הרכב – גורמת לנזק נוסף בהתאמצות יתרה של הסוללה ובכך מביאה לשחיקה ויעילות בביצועי הסוללה.























