
פרופ' סיגל סדצקי מונתה היום באופן רשמי לתפקידה הקבוע כראש חטיבת בריאות הציבור במשרד הבריאות, לאחר שבחודשים האחרונים שימשה כממלאת מקומה של שרון אלרעי פרייס וניהלה בפועל את החטיבה.
סדצקי היא רופאה מומחית לבריאות הציבור ואפידמיולוגיה, בעלת ניסיון רב שנים במערכת הבריאות בישראל ובעולם. לאורך הקריירה שלה מילאה שורה של תפקידים בכירים והובילה מהלכים בתחומי מניעת מחלות, קידום בריאות, מחקר רפואי ועיצוב מדיניות בריאות ציבורית.
מאז כניסתה לתפקיד בפברואר האחרון הובילה סדצקי את פעילות החטיבה בתקופה מאתגרת, שכללה את ההיערכות להתמודדות עם מגפת האבולה ואת פעילות מערך בריאות הציבור במהלך מבצע "שאגת הארי". בנוסף, היא מובילה בימים אלו שינוי במתווה החיסונים שנועד להתמודד עם התפרצות החצבת ולהגדיל את שיעורי ההתחסנות בישראל.
עוד באתר:
מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בירך על המינוי ואמר: "אני מברך על חזרתה של פרופ' סיגל סדצקי להובלת חטיבת בריאות הציבור. ניסיונה רב השנים, מחויבותה לבריאות הציבור והעשייה המקצועית שהובילה לאורך השנים הם נכס משמעותי למשרד הבריאות, למערכת הבריאות ולשמירה על בריאות הציבור הישראלי".
עם כניסתה הרשמית לתפקיד אמרה סדצקי: "אני מודה על האמון שניתן בי בשנית ונכנסת לתפקיד בתחושת אחריות ושליחות. בריאות הציבור היא אבן יסוד בחוסנה של החברה". לדבריה, בכוונתה לפעול לחיזוק מקצוע בריאות הציבור, לקידום מדיניות מבוססת נתונים, להיערכות לאתגרי משבר האקלים ולשיפור המוכנות למצבי חירום, תוך קידום חדשנות ושיפור מערך בריאות הציבור בישראל.
























