
טקס האפ"י 2015 נערך אמש (יום ג') זו השנה ה-15 בנוכחות משרדי הפרסום והמפרסמים הגדולים בישראל. תחרות האפ"י היא תחרות בינלאומית להוקרת מהלכי שיווק ופרסום מוצלחים ואפקטיביים.
בקטגוריית המגזרים זכה משרד הפרסום אפיקים בזהב על המהלך הפרסומי של חברת בזק: "הנגשת תשתיות רשת לצרכי פרנסה במגזר החרדי" .
במקום השני בקטגוריה זו, זכה משרד הפרסום אף הוא מקבוצת אפיקים בפרס הכסף עבור המהלך למעדני מו של טרה והפיכתם לשחקן משמעותי במגזר הערבי.