בפינת הקמפיינים נתי לבקוביץ' חושף טפח מהקמפיינים המוצלחים והבולטים של המותגים הגדולים בארץ המיועדים למגזר החרדי.
חודש הספר היהודי:
"לקראת חודש הספר, ההוצאות לאור יצאו בקמפיינים גדולים. העם היהודי הוא עם הספר וזה בהחלט חודש משמעותי לחובבי המילה הכתובה. רשת 'אור החיים' לדעתי היא המהפכנית בתחום הספר היהודי בדור האחרון. משרד הפרסום 'אותנטי' עושה להם עבודה מצוינת כשכל קמפיין עולה עם קונספט מיוחד המתאים בדיוק לקהל היעד הרלוונטי שלהם. ואי אפשר שלא לדבר על המותג 'ספרא' אותו הם יצרו בכישרון רב. ההנגשה בחנויות, המחירים הנוחים והמבצעים המשתלמים – בשורה של ממש".
עוד באתר:
"רשת הספרים 'יפה נוף' יצאה בקמפיין ובכלל, כל רשתות הספרים ומאגרי הספרים הממוחשבים יוצאים בסיילים ומבצעים לקראת החודש המיוחד".
רק לנו חם?
הקיץ כאן במלוא העוצמה ומביא עמו את כל מה שיש לקיץ ישראלי להציע. החום המעיק הוא אחד מהם. "כמו בכל קיץ אנחנו רואים את כל מותגי המזגנים יוצאים בקמפיינים גדולים. מי שבלט השנה הוא המותג 'טורנדו', שם עלו עם קמפיין בהיקף שלא זכור כדוגמתו במגזר. ממש עכשיו הם יצאו בגרסה משופרת כשהמסר קצר וקולע: 'מספר 1 יש רק אחד!'. אנחנו שומעים הרבה ביקוש מהשטח למזגנים שלהם בזכות נוכחות רציפה ופעילות מאסיבית שמאחוריה הצעת מחיר טובה. מגיע כאן פרגון למשפחת בזזי בעלי החברה ולנועה אחראית השיווק שמנהלת את התחום במקצועיות רבה. כמובן קרדיט למשרד הפרסום 'קישורים' של רחלי גרינוולד שעושה עבודה מצוינת".
"גם 'תדיראן' בקמפיין 'המשפחות' המוצלח של משרד הפרסום והקריאייטיב 'בריליאנט' והנתון הבלעדי שמעיד כי המתקינים טוענים שהוא המזגן הטוב ביותר".
מה הדיבור?
"אפרופו קיץ, מותג הדאורדורנט 'אקס' השיקו קמפיין מדויק למוצר הפרימיום שלהם. נושא הקמפיין הוא 'מה הדיבור?' אשר קובע כי 'אקס פרימיום' הוא הדיבור של עולם הישיבות. קהל היעד הישיר של הקמפיין הם בחורי הישיבות כשהפלטפורמה האפקטיבית ביותר עבורם היא הרדיו. ב'קול חי' יצאו במגוון פעילויות קד"מ עם החברה בתוכנית של מנחם טוקר.
מי חיבל בחשמל של האולפן?
"חברת 'שטראוס' יוצאת בקמפיין נועז לחטיף 'דוריטוס' וממתגת אותו כ'חטיף של הלילה'. בכך היא מגדילה את זמן צריכת החטיף לשעות רבות יותר. הקמפיין עבר אדפטציה מהקמפיין במגזר הכללי. הוא מדבר בשפה נועזת, חצופה בקטע טוב, ואותנטיות בלתי מתנצלת מה שכמובן יצר באזז מאוד גדול במגזר.
משרד הפרסום המוביל 'בולטון פוטנציאל' הצליחו לחבר בצורה מדהימה את שורת המסר לקריאייטיב פנים מגזרי כדוגמת מוצ"ש עם החבר'ה או עם המשפחה, קומזיצים וכדו'. במובן מסוים, עם תרבות הנשנוש והחטיפים במגזר, יש כאן הזדמנות גדולה.
כמעט ואין חרדי שלא צפה בקטע בו נראה טוקר באמצע התוכנית כשהאולפן חשוך לגמרי, למשך כמה דקות העניין נראה כהפסקת חשמל חריגה אך בסופו של דבר התגלתה פעילות מקורית ויוצאת דופן של 'דוריטוס – החטיף של הלילה'".
בנקאות באפס המתנה זה לכתחילה.
בשנים האחרונות, חשיבות הציבור החרדי חלחלה למוחם של הבנקים הגדולים. "בנק הפועלים יצאו בשני קמפיינים גדולים במגזר. אחד על 'אפס המתנה' שהתחיל כזכור מהקמפיינים של 'לאומי' על שירות במוצ"ש, סיירת מנכ"ל ועוד. הקמפיין השני 'לכתחילה' הנותן מענה כלכלי למחותנים – לוקחים משכנתה עכשיו ומחזירים בעוד שנתיים.
"מעניין שגם מותג היינות 'תירוש כרמל' התחיל להשתמש בביטוי 'לכתחילה'. רמעלה חיוך איך זה מתחיל להתגלגל".
לא עלינו.
'האגודה למלחמה בסרטן' יצאה בקמפיין מרגש שנגע בי אישית, אחי הצעיר חיים יצחק בן חנה רבקה (לרפוא"ש) מתמודד עם סרטן קשה ונדיר. הקמפיין מעלה את המודעות לבדיקות מוקדמות. זהו שבוע המודעות למניעת סרטן העור וזה הזמן להזכיר – לכו להיבדק".
אתם יושבים?
"מותג הריהוט הנודע 'מרכז השולחן והכסא' מדהים אותי בכל פעם מחדש איך מסניף אחד בירושלים הוא מנהל אימפריה ברמת פריסה ארצית. זה כמובן בזכות התשדירים הקצרים והמוצלחים המאפשרים לו להיות בנוכחות מתמדת. זו הנקודה הכי חשובה ברדיו 'רפיטציה'.