
ביום שלישי האחרון במסגרת התוכנית "המוקד הציבורי" עם צבי טסלר, הועלו טענות קשות מצד לקוחות של חנות הרהיטים "מרכז הזול רהיטים" ברחוב רבי עקיבא 95 בבני ברק. הלקוחות סיפרו על אספקת מוצרים פגומים ושירות מזלזל מצד החנות לאחר שדרשו את כספם בחזרה או לפחות תיקון.
לאחר התוכנית הוצפנו בפניות לגבי החנות הנ"ל. אחד הסיפורים שהגיעו ל'אמס' מספר את סיפורו של אדם שהחליט "לא לצאת פראייר" ותבע את החנות לבית משפט לתביעות קטנות בסיומו ניצח את התביעה.
לכתבה הקודמת בנושא והתגובות שקיבלנו: תלונות על 'מרכז הזול רהיטים': "סחורה פגומה ושירות מזלזל" >>>
עוד באתר:
מנחם (שם בדוי), שרכש ארון במחיר מבצע של 1,200 שקל תוך הבטחת החנות שיגיע עוד לפני חג הפסח, המתין לשווא לאספקה – ונאלץ לפנות לבית המשפט. לטענתו, הרכישה בוצעה חודש מראש, אך המשלוח נדחה שוב ושוב, תוך שהחנות מספקת הסברים שונים ומשונים, ובהם תירוצים על בעיות לוגיסטיות עם המשאית.
לדבריו, האיחור גרם להפסדים ממשיים, כאשר אשתו נאלצה להיעדר ממקום עבודתה במשך מספר ימים על מנת להמתין למובילים – לשווא. לאחר שהתייאשו מהבטחות, החליטה האישה להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות על סך 3,000 שקל, בגין נזק כספי, אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש.
הנתבע, כך לפי דברי הלקוח, לא טרח כלל להגיב לכתב התביעה, ובית המשפט פסק לטובת התובעים. "יום אחד קיבלנו שיחת טלפון – ביקשו מספר חשבון להעברה. תוך זמן קצר נכנסו 3,000 שקל, בדיוק כפי שפסק השופט", סיפר ל'אמס'. הוא קיבל גם את הארון וגם 3,000 ש"ח פיצוי.
תגובת מרכז הזול לכתבה: השרות הוא עד שנה ואפשר להתקשר לחנות 036181212 ויטופל בהקדם.
אם גם אתם נתקלתם בעוולה צרכנית מסוג זה או בנושאים אחרים, אתם מוזמנים לפנות ל"מוקד הציבורי" בטלפון 039-039-039 שלוחה 7 או לוואטסאפ עם המילה "מוקד", השאירו הודעה ברורה עם פרטי המקרה, שמכם ומספר הטלפון שלכם, ובעז"ה נשתדל לעזור.