
תושב אלעד, ישראל, פנה בתכנית 'המוקד הציבורי' והעלה זעקה על מצוקת התחבורה הציבורית בעירו. "בעבר עזרתם לנו ממש," סיפר ישראל, "תחקיר שלכם על העירייה ונתיבי ישראל פתר את בעיות העומס על הרמזור עם כביש 6. אבל היום המצב חזר להיות בלתי נסבל."
ישראל מתאר את חוויית הנסיעה הבוקרית: "חברת מטרופולין התחילה לפעול כאן לפני שנתיים, והייתה התחייבות להוסיף קווים ונסיעות, אך לא קרה שום דבר. נסעתי עם קו 379 כמו סרדין, עשר דקות הליכה כדי אולי לעלות לאוטובוס ולשבת ליד הנהג, ועוד עשרה אנשים עמדו מאחוריי. התחנות בבקרים עמוסות עד אי-אפשרות, ילדים לא מצליחים לעלות לאוטובוס."
המצוקה משפיעה לא רק על הנוחות אלא גם על חיי היומיום והתעסוקה: "אנשים מאבדים את עבודתם בגלל איחורים," מסביר ישראל. "אם לא יוצאים מוקדם, אי אפשר להגיע בזמן. ילדים, תלמידי ישיבות ובנות סמינרים נדחסים לאוטובוסים, וזה מסוכן ובושה."
עוד באתר:
ישראל קורא למשרד התחבורה ולעירייה להגיב ולתת מענה מיידי: "צריך להוסיף נסיעות ולחזק את הקווים. זה אינטרס המדינה, כי אם התושבים ייאלצו לנסוע ברכב פרטי, התשתיות לא יעמדו בעומס. זו סכנה בטיחותית."
מעיריית אלעד נמסר בתגובה בזה הלשון: "בעיריית אלעד פועלים בנושא באופן יומיומי מול משרד התחבורה ומטורופולין לקידום כלל נושא התחצ העירונית והבינערונית בעיר. והנושא בראש סדר העדיפויות של ראש העיר והנהלת העירייה. צוות לשכת ראש ההיר בקשר שוטף באופן יומיומי עם הנהלת הסניף המקומי ההנהלה הארצית וגורמים ממשרד התחבורה".
התכנית "המוקד הציבורי" כאן בשבילכם. להשארת פניות לטיפול, חייגו – 039-039-039 לחצו על הספרה 7 להשארת הודעה לתיבת התכנית, או שלחו את המילה: מוקד – לוואטסאפ של קול חי במס 039-039-039 והשאירו את פרטי הפנייה שלכם. ומערכת התכנית תיצור אתכם קשר, על מנת לפתור לכם את הבעיה – רק הודעות שיגיעו עם פרטי התלונה יטופלו.
האזינו לשיחה המלאה מתוך 'המוקד הציבורי' ב'קול חי':