
אתי, מאזינה לתוכנית המוקד הציבורי בהגשת צבי טסלר, עלתה לשידור וסיפרה כיצד רכישה פשוטה של שתי כורסאות מרשת 'מיליון כיסאות' הפכה לסאגה לא נעימה. "ראיתי באתר שלהם שתי כורסאות יפות, בדיוק בצבע שרציתי – בורדו", סיפרה. "המחיר המקורי היה 1,240 שקל, אבל באתר זה היה מחוק, ובמקומו הופיע מחיר מבצע של 630 שקל. זה נראה משתלם, אז הזמנו שתי כורסאות".
לדבריה, רק אחת מתוך שתי הכורסאות הגיעה – וגם זו לא נראתה חדשה כלל. "השליח הביא רק כורסה אחת. הרמתי את הניילון וראיתי סימני שימוש, שריטות, גומיות חסרות ברגליים… זה ממש לא נראה חדש", סיפרה אתי. "כשפנינו לשירות הלקוחות הם טענו בכל תוקף שהכול חדש, אולי זה 'נראה ככה מהאור'".
המנהל הודה – זה מ'עודפים'
עוד באתר:
רק לאחר התערבות של צוות המוקד הציבורי התברר כי האמת שונה. "פנינו למנהל הרשת, ואז הוא אמר במפורש: 'כן, אלו כורסאות מעודפים, לא חדשות'", מספר טסלר. בעקבות הלחצים הסכימה הרשת לזכות את הלקוחה ב־75% הנחה. אך גם כאן נולד ויכוח חדש: "הם טוענים שה־75% מהמחיר המקורי – 1,240 שקל – ולא ממחיר המבצע 630 שקל. זה יוצא בערך החזר של 300 שקל במקום 150, וזה ממש לא מה שסיכמנו", הסבירה אתי.
המאזינה הודתה למערכת על הסיוע, אך סיכמה באירוניה: "תודה רבה לכם. זה פשוט נקרא ליפול בין הכיסאות…". טסלר סיים בחיוך: "אפילו נתת שם לפינה – ליפול בין הכיסאות".
בינתיים, הכורסה השנייה עדיין לא הגיעה, והרשת מסרה כי היא "פועלת לסיום הטיפול בעניין".
האזינו לשיחה המלאה מתוך 'המוקד הציבורי' ב'קול חי':
























