
פיקוד העורף הודיע היום (ראשון) על שינוי במדיניות ההתגוננות בצפון, בעקבות הערכת מצב ביטחונית עדכנית. על פי ההודעה, החל ממחר בשעה 06:00 יוסרו ההגבלות באזור ההנחיה קו עימות, ומספר יישובים יעברו למדרג פעילות מלאה – ללא מגבלות.
היישובים שבהם תוסר ההגבלה ויוחזרו לפעילות מלאה הם: ספסופה, מירון, אור הגנוז, בר יוחאי, יסוד המעלה, כסרא‑סמיע, בית ג'אן ושדה אליעזר. מדובר ביישובים שהיו עד כה תחת מדרג פעילות חלקית, וכללו מגבלות שונות בהתאם למצב הביטחוני.
בפיקוד העורף מדגישים כי למרות הסרת ההגבלות, יש להמשיך ולהישמע להנחיות העדכניות. “במקרה של שינוי נוסף במדיניות ההתגוננות, הציבור יעודכן בפלטפורמות הרשמיות של פיקוד העורף ושל דובר צה"ל”, נמסר בהודעה.
עוד באתר:
העדכון מגיע לאחר תקופה של מתיחות ביטחונית בצפון, שבמהלכה הותאמו הנחיות ההתגוננות בהתאם להתפתחויות בשטח. כעת, בעקבות הערכת מצב חדשה, הוחלט לאפשר חזרה לשגרה ביישובים שנכללו ברשימה.
בפיקוד העורף קוראים לתושבים לעקוב אחר ההודעות הרשמיות ולהתעדכן בזמן אמת, כדי להבטיח התנהלות בטוחה במקרה של שינוי נוסף במצב.

























