
ההיערכות למפגן הרכבים הארצי למען לומדי התורה נכנסת לישורת האחרונה. בישיבה ממושכת שקיימה הוועדה המארגנת הערב, גובשו פרטי האירוע המתוכנן להתקיים ביום רביעי בשעה 16:00, במטרה להביע מחאה נגד רדיפת בני התורה ועולם הישיבות, כולל גל המעצרים הנפשע נגד בחורים ואברכים שכל 'עוונם' הוא שנשמעו לדעת רבותיהם והמשיכו לשקוד על תלמודם בהיכלי הישיבות הקדושות והכוללים במקום להתייצב בלשכות הגיוס.
על פי התכנון, שיירות הרכבים ייצאו במקביל ממוקדים רבים ברחבי הארץ. נכון לעכשיו נקבעו נקודות יציאה ב-19 ערים ויישובים: ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד, אשדוד, רחובות, נתניה, קריית גת, חיפה, טבריה, צפת, חצור הגלילית, נוף הגליל, עפולה, עמנואל, גבעת זאב וערד.
מארגני המחאה מציינים כי מדובר באחד מהמפגנים הגדולים והמרשימים ביותר שתוכננו בתקופה האחרונה, וכי בימים הקרובים צפויות להתווסף ערים נוספות לרשימת מוקדי היציאה. לדבריהם, המטרה היא לאפשר לכמה שיותר תומכים להשתתף באירוע וליצור נוכחות רחבה בכל רחבי הארץ.
עוד באתר:
בקרב המארגנים נשמעת קריאה לציבור הרחב לקחת חלק בשיירות ולהביע הזדהות עם לומדי התורה. הם מדגישים כי מדובר במאבק ציבורי בעל משמעות רחבה לעתיד עולם התורה בישראל. כעת נמשכות ההכנות הלוגיסטיות לקראת יום רביעי, כאשר הציפייה היא להשתתפות גדולה ממגוון קהילות וערים ברחבי הארץ.























