
מבצע אכיפה מיוחד שנערך בימים האחרונים ברחבי יהודה התמקד באיתור כלי רכב המכונים "משטובות" – רכבים שהורדו מהכביש ואסורים לשימוש בשל ליקויי בטיחות חמורים או ייעודם לפירוק. במשטרה מזהירים כי המשך השימוש בכלים אלו מסכן באופן ממשי את הנהגים, הנוסעים וכלל משתמשי הדרך.
בפעילות השתתפו שוטרי תחנות חברון ועציון, לצד לוחמי זרוע מבצעית יס"מ "חץ יהודה" וכוחות משמר הגבול. הכוחות פעלו במספר מוקדים במרחב ואיתרו כלי רכב שהמשיכו לנוע למרות שהוצאו משימוש בהתאם לרישומי הרשויות.

במהלך המבצע אותרו והוחרמו 12 כלי רכב מסוג זה. לאחר תפיסתם, נגררו הרכבים מהמקומות שבהם נמצאו והועברו לאחסון זמני בידי המשטרה, עד להשלמת ההליכים הנדרשים לקראת גריטתם והשמדתם.
עוד באתר:
במחוז ש"י מדגישים כי המאבק בתופעה יימשך גם בעתיד. לדבריהם, נהיגה בכלי רכב שאינם תקינים ועל פי החוק אסורים לשימוש עלולה להסתיים בתאונות קשות ובפגיעה בחיי אדם. במשטרה רואים בפעילות זו חלק ממאמץ רחב להגברת הבטיחות בדרכים ולצמצום הסיכונים בכבישי האזור.
























