מתוך הקמפיין של חברת הביטוח ליברה | משרד פרסום: גיל דיגיטל

רשמית, נגמרה תקופת המלפפונים של אחרי החגים. הייתי בטוח שנפתח את הרדיו ונשמע בעיקר קמפיינים של "בלאק פריידיי", כלומר – תשדירים מכירתיים. בלטו השנה בגזרת ה"בלאק פריידי" ברדיו כל הרשתות הגדולות: 'אופטיקנה', 'תמנון', 'מחסני חשמל', 'שיא החשמל', 'פוד אפיל' ועוד רבים.

ובכל זאת יש הרבה מאוד קמפיינים קריאייטיבים בתקופה הזו. אפשר להכריז כי הקריאייטיב חזר, הקמפיינים חזרו והחברות הגדולות חזרו וגם הן.

בלט השבוע הקמפיין החדש של פיוזטי, שעובדים כבר קרוב לשנתיים על אסטרטגיית "השילוב". כעת הם השיקו מוצר וקמפיין 'פיוזטי בטעם תפוח-קינמון, עם מסר שמותאם לחורף, שאת הפיוזטי החדש אפשר לשתות אותו גם קר וגם חם. השתייה הקרה פחות מפורסמת בעונת החורף, אבל המותגים חייבים להמשיך ולתחזק את עצמם ולהגדיל מכר, אז יוצרים מוצרים חדשים ומחברים קריאייטיב שמתאים לעונה.

משרד הפרסום 'בריליאנט' הוציאו טיזר בעיתונים של סוודר סרוג שמכסה על המודעה שנחשפה-נפרמה בעמוד הבא.

 

וגם הפיקו תשדיר שנשמע כמו תחזית מזג אוויר עם המסר: "גם בקור וגם בחום". קמפיין מאוד מוצלח עם קריאייטיב עיתונות ורדיו מדויק כמו שבריליאנט יודעים לייצר בכל פעם.

האזינו לתשדיר >>>

 

אגב גם את קמפיין יחסי הציבור הם התאימו למסר ושלחו לעיתונאים את הפיוזטי החדש להתנסות ולצידו כרית שמחממים במיקרוגל.

 

כבר דיברנו השנה על השפה החדשה שיצרו 'בולטון-פוטנציאל ל'אינטרנט אתרוג' – "מקפידים לתת לכם יותר". השבוע הם יצאו בקמפיין חדש שמדגיש את התשתית המהירה והחדשה שלהם. בפרינט ראינו את הדגשת חותמת הכשרות

עבור הרדיו הם הפיקו תשדיר מאוד קריאייטיבי שהתחיל עם קריין מהיר-מדי כדי לחדד את העובדה ש'אינטרנט אתרוג' רגילים לספק מוצר מהיר.

האזינו לתשדיר >>>

 

כל הבנקים מפרסמים הלוואות לפני החגים. בנק הפועלים יוצא קבוע בקמפיין דווקא אחרי החגים לאנשים שהוצאות החגים הכבידו עליהם. הקמפיין מקדם מוצר משכנתא מעניין "חודש חופש בשנה". קריאייטיב עיתונות בולט עם אימג' של בית שהגג שלו הוא לוח שנה, ותשדיר רדיו הארד-סייל ממוקד במסר.

 

האזינו לתשדיר >>>

 

משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD' מחזק גם בקמפיין הזה את המסר הקבוע "לכתחילה בנק הפועלים".

 

השבוע פורסם קמפיין 'תנובה' חדש ל'פיצה מאמא מיה' של המותג 'מעדנות'. למיטב זכרוני מדובר בקמפיין ראשון בציבור החרדי לפיצה ביתית, וודאי בשנים האחרונות. משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD' מגדירים את חווית הפיצה מחדש. בתשדיר המצויין המאזין שומע איך לפני 200 שנה הומצאה הפיצה באיטליה, לפני 70 שנה הומצאה הפיצה האמריקאית, וכעת 'מעדנות' ממציאה מחדש את הפיצה הביתית. מאוד אהבתי את השימוש בקול של ילד בתשדיר שיושב על תובנה שהילד הוא שעשוי לגרום לאמא לרכוש את המוצר בסופר.

האזינו לתשדיר >>>

 

 

'תנובה' גם דאגו לחזק דרך הקמפיין של מעדנות מותג נוסף שלהם כשהם מדגישים שהפיצה היא עם 100% 'גבינת עמק'. עבודה מאוד חכמה – לחזק מותג אחד דרך מותג אחר של אותה חברה, אנחנו רואים את זה המון במוצרי החלב ולא רק.

 

'ברכל' השיקו קמפיין ושפה מעניינת וחדשה לעולם הקמעונאות השכונתית. בדרך כלל אחנו רואים אותם בקמפיין של מבצעים ועוד מבצעים, ופתאום הם יוצאים בקמפיין שמחזק את המסר שמדגיש כמה משתלם לקנות ליד הבית ולא להתפתות לרשתות דיסקאונט ענקיות בהן אתה מוציא מאות שקלים יותר ממה שתכננת ומוצרים שאתה לא צריך.

 

זו בהחלט שפה חדשה ומרעננת. הם גם מדגישים שזו 'שפה חדשה בעולם הקניות'.

ולמעשה אומרים "אנחנו שמים את האמת על השולחן" ולכן אני מאמין שזה גם יעבוד אם גם החוויה בנקודת המכירה תעביר את התחושה הזו.

 

לסיום, שני קמפיינים שאי אפשר היה להתעלם מהם: משרד הכלכלה ומנהל סחר חוץ עם קריאייטיב נהדר, שלושה תשדירים מתחלפים "איך אומרים באיטלקית/בהודית/בברזיל – משרד הכלכלה נותן ליצואנים החזר" עבודה מאוד מוצלחת של לשכת הפרסום הממשלתית.

האזינו לתשדיר >>>

 

ליברה עם קמפיין 'עוד יותר זול ועוד יותר זול' שעושה שימוש בדימיון לשיר שכולם מכירים כדי להעביר את המסר ומבלי לגנוב באמת את השיר. קרדיט ל'גיל דיגיטל' שעשו עבודה מאוד מוצלחת.

 

האזינו לפינה "מבט שיווקי" בהגשת נתי לבקוביץ' | מתוך התוכנית "שטח שיווקי" עם עפר גדנקן >>>



תגובות








עוד כתבות שיעניינו אותך

השריפה בעיר החרדית

האש מתפשטת במהירות: פונו בניינים בבית שמש

שמעון כץ
"יש פה מישהו?"

תיעוד דרמטי: מוודאים שאיש לא נשכח ברכבים

אלי יעקובוביץ
פנייה חדה

דרמה בלב ים: מטוס הקרב החליק מהסיפון

שמעון כץ
אחרי הפינוי

תיעוד מצמרר: פורעים ערבים שרפו תפילין וספרי קודש

אלי יעקובוביץ
12 לוחמי אש נפגעו

9 מוקדי שריפה, 163 צוותי כיבוי פועלים בשטח • כל העדכונים

מערכת אמס
איבוד שליטה

מדינות שולחות סיוע • מצב חסימות הכבישים עקב השריפות

שמעון כץ
קסם לחיים

תרגיל מיוחד ומטלטל; המתנה שיכולה לשנות לכם את החיים

הרב אריה אטינגר
לצמצם סיכונים

תיעוד חריג: הטרקטור הורס את גדר ההפרדה בכביש 1

אבי יעקב
צפו

המלון עלה באש: 15 בני אדם נהרגו

שמעון כץ
הסכנה בדרכים

תיעוד קשה: רוכב האופנוע התהפך אל הכביש

אבי יעקב
החרפת המאבק

מחאות סוערות ומחזות חריגים מחוץ ללשכת הגיוס

אלי יעקובוביץ
הדרמה בעיצומה

תיעוד אווירי מכביש 1: השריפות שנקלטו במצלמות התנועה

גדי פוקס
מחאות סוערות

הדרוזים יצאו למחות: "הגנו על האחים שלנו"

אבי יעקב
החקירה נמשכת

הטרגדיה: הותר לפרסום שם הפעוט שנחנק למוות

אלי יעקובוביץ
"סלע על הלב"

"אדם נורמלי לא מעכל את זה; התועבה בטקס עברה כל גבול"

הרב משה בן לולו
"מכשול חמור"

הרב שלום ארוש מתנגד בתוקף למופע של תלמידו

קובי סגל
הרוגים ופצועים

הקלטה העליבה את מוחמד: עימותים אלימים בסוריה

אבי יעקב
על מה ולמה

המשטרה עצרה "זמר מוכר ולהקתו" והרכב נגרר

גדי פוקס
חשש כבד

שריפה פרצה בהרי ירושלים: הוכרזה מכת אש, תושבים פונו

שמעון כץ
באופן שיטתי

הסיר שלטי חטופים - ונאלץ להתפטר מתפקידו

שמעון כץ