מתוך הקמפיין של חברת הביטוח ליברה | משרד פרסום: גיל דיגיטל

רשמית, נגמרה תקופת המלפפונים של אחרי החגים. הייתי בטוח שנפתח את הרדיו ונשמע בעיקר קמפיינים של "בלאק פריידיי", כלומר – תשדירים מכירתיים. בלטו השנה בגזרת ה"בלאק פריידי" ברדיו כל הרשתות הגדולות: 'אופטיקנה', 'תמנון', 'מחסני חשמל', 'שיא החשמל', 'פוד אפיל' ועוד רבים.

ובכל זאת יש הרבה מאוד קמפיינים קריאייטיבים בתקופה הזו. אפשר להכריז כי הקריאייטיב חזר, הקמפיינים חזרו והחברות הגדולות חזרו וגם הן.

בלט השבוע הקמפיין החדש של פיוזטי, שעובדים כבר קרוב לשנתיים על אסטרטגיית "השילוב". כעת הם השיקו מוצר וקמפיין 'פיוזטי בטעם תפוח-קינמון, עם מסר שמותאם לחורף, שאת הפיוזטי החדש אפשר לשתות אותו גם קר וגם חם. השתייה הקרה פחות מפורסמת בעונת החורף, אבל המותגים חייבים להמשיך ולתחזק את עצמם ולהגדיל מכר, אז יוצרים מוצרים חדשים ומחברים קריאייטיב שמתאים לעונה.

משרד הפרסום 'בריליאנט' הוציאו טיזר בעיתונים של סוודר סרוג שמכסה על המודעה שנחשפה-נפרמה בעמוד הבא.

0

0

 

וגם הפיקו תשדיר שנשמע כמו תחזית מזג אוויר עם המסר: "גם בקור וגם בחום". קמפיין מאוד מוצלח עם קריאייטיב עיתונות ורדיו מדויק כמו שבריליאנט יודעים לייצר בכל פעם.

האזינו לתשדיר >>>

 

אגב גם את קמפיין יחסי הציבור הם התאימו למסר ושלחו לעיתונאים את הפיוזטי החדש להתנסות ולצידו כרית שמחממים במיקרוגל.

 

כבר דיברנו השנה על השפה החדשה שיצרו 'בולטון-פוטנציאל ל'אינטרנט אתרוג' – "מקפידים לתת לכם יותר". השבוע הם יצאו בקמפיין חדש שמדגיש את התשתית המהירה והחדשה שלהם. בפרינט ראינו את הדגשת חותמת הכשרות

0

עבור הרדיו הם הפיקו תשדיר מאוד קריאייטיבי שהתחיל עם קריין מהיר-מדי כדי לחדד את העובדה ש'אינטרנט אתרוג' רגילים לספק מוצר מהיר.

האזינו לתשדיר >>>

 

כל הבנקים מפרסמים הלוואות לפני החגים. בנק הפועלים יוצא קבוע בקמפיין דווקא אחרי החגים לאנשים שהוצאות החגים הכבידו עליהם. הקמפיין מקדם מוצר משכנתא מעניין "חודש חופש בשנה". קריאייטיב עיתונות בולט עם אימג' של בית שהגג שלו הוא לוח שנה, ותשדיר רדיו הארד-סייל ממוקד במסר.

0

 

האזינו לתשדיר >>>

 

משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD' מחזק גם בקמפיין הזה את המסר הקבוע "לכתחילה בנק הפועלים".

 

השבוע פורסם קמפיין 'תנובה' חדש ל'פיצה מאמא מיה' של המותג 'מעדנות'. למיטב זכרוני מדובר בקמפיין ראשון בציבור החרדי לפיצה ביתית, וודאי בשנים האחרונות. משרד הפרסום 'גל-אורן-לרנר BSD' מגדירים את חווית הפיצה מחדש. בתשדיר המצויין המאזין שומע איך לפני 200 שנה הומצאה הפיצה באיטליה, לפני 70 שנה הומצאה הפיצה האמריקאית, וכעת 'מעדנות' ממציאה מחדש את הפיצה הביתית. מאוד אהבתי את השימוש בקול של ילד בתשדיר שיושב על תובנה שהילד הוא שעשוי לגרום לאמא לרכוש את המוצר בסופר.

האזינו לתשדיר >>>

 

 

'תנובה' גם דאגו לחזק דרך הקמפיין של מעדנות מותג נוסף שלהם כשהם מדגישים שהפיצה היא עם 100% 'גבינת עמק'. עבודה מאוד חכמה – לחזק מותג אחד דרך מותג אחר של אותה חברה, אנחנו רואים את זה המון במוצרי החלב ולא רק.

0

 

'ברכל' השיקו קמפיין ושפה מעניינת וחדשה לעולם הקמעונאות השכונתית. בדרך כלל אחנו רואים אותם בקמפיין של מבצעים ועוד מבצעים, ופתאום הם יוצאים בקמפיין שמחזק את המסר שמדגיש כמה משתלם לקנות ליד הבית ולא להתפתות לרשתות דיסקאונט ענקיות בהן אתה מוציא מאות שקלים יותר ממה שתכננת ומוצרים שאתה לא צריך.

0

 

זו בהחלט שפה חדשה ומרעננת. הם גם מדגישים שזו 'שפה חדשה בעולם הקניות'.

ולמעשה אומרים "אנחנו שמים את האמת על השולחן" ולכן אני מאמין שזה גם יעבוד אם גם החוויה בנקודת המכירה תעביר את התחושה הזו.

 

לסיום, שני קמפיינים שאי אפשר היה להתעלם מהם: משרד הכלכלה ומנהל סחר חוץ עם קריאייטיב נהדר, שלושה תשדירים מתחלפים "איך אומרים באיטלקית/בהודית/בברזיל – משרד הכלכלה נותן ליצואנים החזר" עבודה מאוד מוצלחת של לשכת הפרסום הממשלתית.

האזינו לתשדיר >>>

 

ליברה עם קמפיין 'עוד יותר זול ועוד יותר זול' שעושה שימוש בדימיון לשיר שכולם מכירים כדי להעביר את המסר ומבלי לגנוב באמת את השיר. קרדיט ל'גיל דיגיטל' שעשו עבודה מאוד מוצלחת.

0

 

האזינו לפינה "מבט שיווקי" בהגשת נתי לבקוביץ' | מתוך התוכנית "שטח שיווקי" עם עפר גדנקן >>>











עוד כתבות שיעניינו אותך

צפו בדברים

הגרמ"ה לעשירי לונדון: "אנחנו מבקשים דבר מאוד קשה"

נתי קאליש
מנוחה נכונה

אחרי 6 שנות היעדרות: סוף עצוב לחיפושים

אלי יעקובוביץ
הרוחץ דיווח

דרמה בכנרת: רימון חלוד נחשף בין הסלעים ופוצץ

אלי יעקובוביץ
תיעוד

"פעולות מסמרות שיער": ישיבת ממשלה בבסיס סודי

שלמה ריזל
תיעוד מבית הנגיד

"אנא, אל תסגרו את הישיבות": הגר"ד לנדו זעק בלונדון. צפו

אלי יעקובוביץ
תימן, עזה ולבנון

תיעוד: מטוסי הקרב ממריאים לתקיפה בנמל חודידה

קובי פינקלר
לא נרתעים

לאחר התקיפה בתימן והאיום של נתניהו: אזעקות ויירוט

קובי פינקלר
בוגר 'הקול החדש'

זאבי קמיאנסקי בסינגל קליפ חדש • לדחוף חזק

אליעזר חסיד
צפו

תיעוד מלב העיר עזה: מטוסי חיל האוויר השמידו רבי קומות

קובי פינקלר
בדומה לאביו זצ"ל

צפו: המסוק של הגר"י יוסף בדרך לעצרות הסליחות

נתי קאליש
צפו

בתמורה לאלף ש"ח: תיעוד ממעצר שב"ח שגנב רכב

אבי יעקב
ביקורת נוקבת

הפוסט של האב השכול: "ילדה שהתבשלה למוות"

פנחס בינדר
בפיקוח צמוד

כמיטב המסורת: הפתק שהטמנתם בכותל נלקח לגניזה

אבי יעקב
אלה שמות

מכה קשה לג’יהאד האסלאמי:21 מפקדים חוסלו ברצועת עזה

קובי פינקלר
'הקול החדש' רשמית

סינגל בכורה: אלחנן ענבל מרגש עם "ממעמקים"

אליעזר חסיד
קרן עולם התורה

"המסע הצליח יותר ממה שחשבו; עלה על כל הציפיות": צפו

בצלאל קאהן
תיעוד דברי השר

"האחים סינוואר הרסו את עזה ועז א-דין יביא להחרבתה"

פנחס בן זיו
מסכמים שנה

מסע מיוחד במינו: כשמעגל השנה פוגש את הזוגיות

הרב אריה אטינגר
צפו בתיעוד

לאחר האזהרה המוקדמת: חיל האוויר תקף בנמל חודיידה

קובי פינקלר ושלמה ריזל
השלכות הלחימה

נתניהו מכחיש בידוד מדיני: "פרצנו את המצור הזה"; צפו

שלמה ריזל